Termeni și condiții
Termeni și Condiții Generale
I. Dispoziții introductive
1. Prezenții Termeni și Condiții Generale (denumite în continuare: „Termeni și Condiții Generale”) bazate pe Codul civil Nr. 89/2012 Tt. Act 1751 și următoarele § (în continuare: „Codul civil”)
Siles Group s.r.o.
Număr KSH:06991921
Cod fiscal: CZ06991921
Sediul social: Hlavní třída 28/2020, 737 01 Český Těšín
înregistrată la Judecătoria Ostrava sub numărul de înregistrare C74076
detalii de contact:
e-mail: info@ministeruljucariilor.ro
telefon: +40 316 301 999
site: www.ministeruljucariilor.ro
(denumit în continuare: „vânzător”)
1. Acești Termeni și Condiții Generale reglementează drepturile și obligațiile reciproce dintre vânzător și persoana fizică care încheie contractul de vânzare-cumpărare în afara propriei activități de întreprinzător, în calitate de consumator sau în cadrul activitatății antreprenoriale, folosind interfața aflată pe site-ul www.ministeruljucariilor.ro (denumită în continuare „magazinul online”) ca „cumpărător”
2. Prevederile Termenilor si Conditiilor Generale fac parte integrantă din contractul de vânzare-cumpărare. Diferitele prevederi cuprinse în contractul de vânzare-cumpărare au prioritate față de prevederile acestor Termeni și Condiții Generale.
3. Limba acestor Termeni și Condiții Generale și a contractului de vânzare este cehă.
II. Informații despre produse și prețuri
1. Informații despre produsele individuale, inclusiv prețurile și caracteristicile principale ale fiecărui produs, pot fi găsite în catalogul magazinului online. Prețurile mărfurilor includ TVA, toate taxele aferente și costul de returnare a bunurilor dacă, din cauza naturii lor, acestea nu pot fi returnate prin poștă normală. Prețurile produselor sunt valabile pe toată durata afișării acestora în cadrul magazinului online. Această prevedere nu împiedică încheierea unui contract de vânzare-cumpărare cu condiții individuale.
2. Toate informațiile publicate în catalogul magazinului online cu privire la produse sunt doar cu titlu informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de vânzare-cumpărare cu privire la produsele respective.
3. Informațiile despre ambalarea și livrarea produselor sunt publicate și în magazinul online. Informațiile privind ambalarea și livrarea mărfurilor de pe interfața de utilizare a magazinului online, sunt valabile numai dacă mărfurile sunt livrate pe teritoriul Republicii Cehe.
4. Reducerile la prețul de achiziție al produselor nu pot fi cumulate, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin altfel.
III. Comanda și încheierea a contractului de vânzare-cumpărare
1. Costurile suportate de cumpărător în legătură cu utilizarea dispozitivelor de telecomunicații utilizate la încheierea contractului de vânzare-cumpărare (conexiune la internet, apeluri telefonice etc.) sunt suportate de cumpărător. Aceste costuri nu sunt diferite de taxa de bază.
2. Clientul comandă produsele în următorul mod:
• prin contul său de client, dacă s-a înregistrat anterior în magazinul online,
• fără înregistrare prin completarea formularului de comandă.
1. La plasarea comenzii, clientul selectează marfa, numărul de articole, modalitatea de plată și modalitatea de livrare.
2. Înainte de a transmite comanda, clientul o poate verifica și, în unele cazuri, poate corecta datele furnizate. Cumpărătorul își trimite comanda vânzătorului făcând clic pe butonul „Trimite comanda”. Vânzătorul consideră că datele furnizate în procesul comenzii sunt corecte. Condiția prealabilă pentru valabilitatea comenzii este completarea tuturor datelor obligatorii din formularul de comandă, precum și confirmarea de către cumpărător că a citit acești termeni și condiții generale.
3. După primirea comenzii, vânzătorul trimite o confirmare cumpărătorului la adresa de e-mail indicată în comandă. Această confirmare este automată și nu se consideră un contract. Termenii și condițiile generale actuale ale vânzătorului sunt atașate la confirmare. Contractul de vânzare se realizează numai cu acceptarea comenzii de către vânzător. Vom trimite o notificare despre primirea comenzii pe adresa de e-mail a cumpărătorului.
4. În cazul în care orice cerință specificată în comandă nu poate fi îndeplinită, vânzătorul va trimite o ofertă modificată pe adresa de e-mail a cumpărătorului. Oferta modificată trebuie considerată o nouă ofertă a contractului de vânzare, iar contractul de vânzare se încheie în acest caz atunci, când cumpărătorul trimite o confirmare de acceptare a ofertei, la adresa de e-mail a vânzătorului specificată în prezentele Condiții Generale.
5. Toate comenzile primite de magazinul online sunt obligatorii. Cumpărătorul își poate retrage comanda până când primește notificarea de la vânzător că a acceptat-o. Clientul își poate anula comanda la numărul de telefon sau adresa de e-mail a vânzătorului specificate în acești Termeni și Condiții Generale.
6. În cazul în care vânzătorul comite o eroare tehnică evidentă la afișarea prețului produselor în magazinul online, sau în timpul procesului de comandă, acesta nu este obligat să livreze clientului produsul la acest preț evident incorect, chiar dacă Clientul a primit o confirmare automată de primire a comenzii pe care în conformitate cu Termenii și Condițiile, vânzătorul l-a trimis. Vânzătorul informează cumpărătorul despre eroare, fără întârzieri nejustificate și trimite o ofertă modificată la adresa de e-mail a cumpărătorului. Oferta modificată trebuie considerată o nouă ofertă a contractului de vânzare, iar contractul de vânzare în acest caz se stabilește prin confirmarea transmisă de către cumpărător la adresa de e-mail a vânzătorului.
IV. Cont client
1. Clientul își poate accesa contul de utilizator pe baza înregistrării sale în magazinul online. Clientul poate comanda bunuri din contul său de utilizator. De asemenea, clientul poate cumpăra bunuri din magazinul online fără înregistrare.
2. În timpul înregistrării și comenzii, clientul trebuie să furnizeze date corecte și adevărate. Clientul este obligat să actualizeze datele contului de utilizator în cazul oricăror modificări. Vânzătorul consideră datele introduse de client în contul de client și în timpul comenzii, ca fiind corecte.
3. Accesul securizat la contul de utilizator este asigurat de un nume de utilizator și o parolă. Clientul este obligat să păstreze confidențiale datele necesare accesării contului său de client. Vânzătorul nu este responsabil pentru eventualele cazuri de abuz comise de terți în legătură cu contul de client.
4. Clientul nu poate permite ca contul său de client să fie utilizat de către terți.
5. Vânzătorul poate șterge contul de utilizator, mai ales dacă cumpărătorul nu îl folosește pentru o perioadă lungă de timp sau își încalcă obligațiile, care decurg din contractul de vânzare sau din acești Termeni și Condiții Generale.
6. Clientul recunoaște că contul de utilizator - în special în ceea ce privește nevoile de întreținere a dispozitivelor hardware și software ale vânzătorului sau ale terților - nu este neapărat accesibil fără restricții.
V. Condiții de plată și livrare
1. Pentru a deconta prețul mărfurilor, precum și eventuala taxă de livrare conform contractului de vânzare- cumpărare, cumpărătorul poate alege dintre următoarele modalități de plată:
• transfer bancar în contul vânzătorului menținut la institutia financiară K & H BANK ZRT. 10409015-00033740-00000009 IBAN: HU89104090150003374000000009 SWIFT: OKHBHUHB
• fără numerar, cu card bancar
• Transfer fără numerar în contul vânzătorului prin poarta de plată GoPay,
• numerar la prelurea coletului,
• numerar sau card de credit la ridicarea personală de la fabrică.
• numerar sau card de credit la ridicarea personală de la un oficiu poștal sau puncte de colete.
1. Odată cu prețul de achiziție, cumpărătorul trebuie să plătească vânzătorului taxa de ambalare și livrare, conform contractului. În plus, în lipsa unei prevederi contrare, prețul de achiziție include costurile aferente livrării mărfurilor.
2. În cazul plății în numerar, prețul de achiziție trebuie achitat la primirea produselor. În cazul plății fără numerar, prețul de achiziție trebuie achitat în termen de 7 zile de la încheierea contractului de vânzare-cumpărare.
3. În cazul plății prin intermediul unui gateway de plată, clientul trebuie să urmeze instrucțiunile furnizorului de servicii de plată electronică.
4. În cazul plății fără numerar, plata de către cumpărător se consideră finalizată atunci când suma respectivă este creditată în contul bancar al vânzătorului.
5. Vânzătorul nu solicită cumpărătorului o plată în avans, sau orice altă plată de natură similară. Plata prețului de achiziție înainte de livrarea mărfurilor nu este considerată o rezervare.
6. În conformitate cu Legea privind înregistrarea veniturilor, Vânzătorul este obligat să emită o factură către Cumpărător. Totodată, trebuie să înregistreze online suma primită - în caz de probleme tehnice în cel mult 48 de ore - la organul fiscal competent.
7. Modalități de livrare a mărfurilor:
• la adresa specificată de client în comandă,
• la adresa puctului de preluare al pachetelor, indicată de client,
• colectare personală la sediul vânzătorului.
1. Metoda de livrare este selectată în timpul procesului de comandă.
2. Costurile de transport ale produselor, în funcție de modalitatea de livrare și de primire a mărfii, sunt determinate în comanda clientului și în confirmarea comenzii de către vânzător. În cazul în care metoda de livrare a fost selectată pe baza solicitării individuale a clientului, clientul suportă riscurile asociate acestei metode de livrare, precum și eventualele costuri suplimentare.
3. În cazul în care vânzătorul este obligat să livreze bunurile în locul specificat de cumpărător în comandă conform contractului de vânzare, cumpărătorul este obligat să preia bunurile livrate. În cazul în care, din motive care vin din partea cumpărătorului, livrarea mărfurilor trebuie să fie încercată în mod repetat sau trebuie efectuată într-un mod diferit de cel indicat în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile aferente.
4. La primirea produselor de la serviciul de curierat, clientul trebuie să verifice integritatea ambalajului și al produselor și, în cazul oricărei avarii, să anunțe fără întârziere transportatorul. În cazul în care se poate presupune intrarea ilegală pe baza deteriorării ambalajului, cumpărătorul nu este obligat să accepte expedierea de la curier.
5. Vânzătorul emite bon fiscal – factură la adresa cumpărătorului. Bonul fiscal se trimite la adresa de e-mail a cumpărătorului, bonul fiscal este atașat bunurilor livrate.
6. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor achitând prețul integral de achiziție al bunurilor - inclusiv costurile de transport - cel mai devreme, la preluarea coletului.
7. Răspunderea pentru distrugerea accidentală, deteriorarea sau pierderea produselor, este transferată clientului în momentul preluării coletului, sau în momentul în care acesta era obligat să preia aceste produse, dar nu a făcut acest lucru și cu asta a încălcat prevederile contractului de vânzare-cumpărare.
VI. Retragerea din contract
1. Un client care, în afara activităților sale de afaceri, a încheiat un contract de vânzare în calitate de consumator, are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare.
2. Termenul de retragere din contract este de 14 zile
• de la data primirii produselor,
• dacă obiectul contractului îl constituie mai multe tipuri de mărfuri sau mai multe piese, de la data livrării ultimilor colete, sau
• în cazul în care obiectul contractului este livrarea repetată în mod regulat a mărfurilor, aceasta se calculează de la data preluării primului colet.
1. Cumpărătorul nu se poate retrage din contractul de vânzare cu următorul subiect, printre altele
• dacă are ca obiect prestarea de servicii care, cu acordul prealabil expres al cumpărătorului, au avut loc înainte de expirarea perioadei de retragere, iar vânzătorul a informat cumpărătorul chiar înainte de încheierea contractului că nu are dreptul de a se retrage din contract în acest caz,
• livrarea de bunuri sau prestarea de servicii, al căror preț, indiferent de intenția vânzătorului, depinde de fluctuațiile piețelor financiare, care pot avea loc în termenul rezervat retragerii din contract,
• livrarea băuturilor alcoolice, care pot fi livrate numai după treizeci de zile, și al căror preț depinde de fluctuațiile pieței monetare, independent de voința vânzătorului,
• livrarea de bunuri care au fost modificate conform dorintelor clientului;
• livrarea de bunuri care sunt perisabile și care au fost amestecate ireversibil cu alte bunuri,
• mărfuri livrate în ambalaje sigilate, care au fost scoase din ambalaj de către client și care nu pot fi reambalate din motive igienice;
• înregistrare de sunet sau imagini sau program de calculator al cărui ambalaj original este deteriorat,
• ziare, reviste sau cărți poștale,
• conținut digital care a fost transferat pe un suport de date netangibil și care a fost transferat cu acordul prealabil expres al cumpărătorului, înainte de expirarea perioadei de retragere, iar vânzătorul a informat cumpărătorul chiar înainte de încheierea contractului că nu are dreptul de a se retrage din contract în acest caz,
• în alte cazuri specificate în § 1837 al Codului civil.
1. Pentru a respecta termenul de retragere, cumpărătorul trebuie să trimită o declarație de retragere în perioada de retragere.
2. Pentru a se retrage din contract, cumpărătorul poate folosi modelul de formular pus la dispoziție de vânzător. Cumpărătorul trimite retragerea din contractul de vânzare-cumpărare, la adresa de e-mail a vânzătorului sau adresa de livrare specificată în acești Termeni și Condiții Generale. Vânzătorul confirmă imediat cumpărătorului primirea formularului.
3. Cumpărătorul care se retrage din contract trebuie să returneze bunurile vânzătorului în termen de 14 zile de la data retragerii din contract. Toate costurile directe legate de returnarea mărfurilor către vânzător sunt suportate de cumpărător, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate prin poștă standard din cauza naturii lor.
4. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract, vânzătorul va restitui imediat (dar nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contract) cumpărătorului, suma totală primită în același mod ca atunci când au fost primite. Vânzătorul va returna cumpărătorului prețul de achiziție, integral, cum a și fost plătită de cumpărător, dacă cumpărătorul a fost de acord cu acest lucru, iar acest pas nu are implicații suplimentare de cost.
5. În cazul în care cumpărătorul a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă oferită de vânzător, vânzătorul va rambursa cumpărătorului costul de transport corespunzător celei mai ieftine metode de livrare oferite.
6. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de vânzare, vânzătorul nu este obligat să restituie contraprestația pentru bunuri până când cumpărătorul nu le predă sau arată dovada că le-a trimis vânzătorului.
7. Bunurile returnate de către cumpărător la vânzător, trebuie să fie nedeteriorate, nefolosite și, dacă este posibil, ambalate în ambalajul original. Vânzătorul are dreptul să includă unilateral despăgubirea pentru prejudiciul cauzat mărfurilor în cererea de rambursare a cumpărătorului.
8. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare din cauza epuizării stocurilor sale sau a indisponibilității bunurilor, ori dacă producătorul, importatorul sau furnizorul mărfurilor a încetat fabricarea sau importul bunurilor. Vânzătorul este obligat să informeze imediat cumpărătorul la adresa de e-mail specificată în comandă, și să returneze suma totală primită de la cumpărător în temeiul contractului, inclusiv costul de livrare, în termen de 14 zile , în acelasi mod sau intr-un mod specificat de cumpărător, de la notificarea primită despre retragerea din contract.
VII. Drepturi legate de executarea defectuoasă
1. Vânzătorul este responsabil față de cumpărător să se asigure că bunurile livrate nu prezintă defecte la primire. În special, vânzătorul este responsabil față de cumpărător pentru faptul că, în momentul acceptării de către cumpărător, bunurile sunt:
• conform acordului incheiat de părti, sau dacă părțile nu au încheiat un astfel de acord, acesta are caracteristicile descrise de vânzător sau producător, ori caracteristicile așteptate de cumpărător în funcție de natura produsului si de publicitatea aferentă,
• potrivite pentru utilizarea indicată de vânzător sau în general pentru utilizarea care rezultă din natura mărfurilor;
• calitatea sau designul acestuia corespunde eșantionului sau prototipului conform contractului, dacă calitatea sau designul a fost determinat pe baza unui eșantion sau prototip conform condițiilor contractuale,
• de cantitate, dimensiune sau greutate adecvată și
• respectă legislația relevantă.
1. Vânzătorul are obligații legate de executarea defectuoasă cel puțin în aceeași măsură cu obligațiile producătorului care rezultă din executarea defectuoasă. În caz contrar, clientul are dreptul de a depune plângere cu privire la defectele bunurilor de consum, în termen de douăzeci și patru de luni de la preluarea acestora.
2. În cazul în care termenul de valabilitate al produsului este indicat pe produsul ce urmează a fi vândut, pe ambalajul acestuia, în instrucțiunile de utilizare anexate produsului, sau în reclamă în conformitate cu alte legi, se aplică prevederile privind garanția calității. Prin intermediul unei garanții de calitate, vânzătorul garantează că bunurile achiziționate vor fi adecvate pentru utilizare pentru o anumită perioadă de timp sau că își vor păstra proprietățile obișnuite. În cazul în care cumpărătorul acuză în mod legitim vânzătorul de un defect al bunului, termenul de exercitare a drepturilor rezultate din executarea defectuoasă și perioada de garanție nu expiră în perioada în care cumpărătorul nu poate folosi bunurile defecte.
3. Prevederile indicate în paragraful anterior din Termenii și condițiile generale, nu pot fi aplicate în cazul mărfurilor vândute la un preț mai mic, din cauza defectului, în cazul mărfurilor uzate în cazul uzurii cauzată de utilizarea standard, sau la defectele corespunzatoare gradului de utilizare sau uzurii pe care le-au avut bunurile în momentul în care clientul le-a preluat, sau dacă rezultă din natura mărfii. Clientul nu are dreptul la drepturile care decurg din executarea defectuoasă, dacă a știut înainte de a primi mărfurile, că bunurile sunt defecte sau dacă defectul a fost cauzat chiar de client.
4. În cazul defecturilor, cumpărătorul poate depune o reclamație la adresa vânzătorului și poate solicita următoarele:
- schimbul de bunuri cu bunuri noi,
- repararea bunurilor,
- o reducere proporțională al prețului de achiziție,
- retragerea din contract.
1. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract,
- în cazul în care bunurile sunt grav defecte,
- dacă nu poate folosi bunurile în mod corespunzător după reparație sau din cauza reapariției defecțiunii/defecțiunilor,
- în cazul unui număr mare de defecte ale mărfurilor.
1. O încălcare gravă a contractului este o încălcare a obligației despre care partea care o încalcă, deja o cunoștea la momentul încheierii contractului, sau ar fi trebuit să știe că cealaltă parte nu ar fi încheiat contractul dacă ar fi prevăzut încălcarea contractului.
2. În cazul unui defect care reprezintă doar o încălcare nesemnificativă a contractului (indiferent dacă defectul poate fi remediat sau nu), cumpărătorul are dreptul la eliminarea defectului sau la o reducere rezonabilă din prețul de achiziție.
3. Dacă, după ce a fost reparat, produsul se defectează în mod repetat (de obicei în cazul celei de-a treia plângeri în legătură cu același defect sau a patra plângere în legătură cu defecte diferite), sau dacă produsul este caracterizat de un număr mai mare de defecte (de obicei cel puțin trei defecte în același timp), clientul are dreptul la o reducere la prețul de achiziție, la înlocuirea produsului sau are dreptul de a se retrage din contract.
4. La depunerea unei reclamații, cumpărătorul trebuie să informeze vânzătorul cu privire la dreptul pe care l-a ales. Această metodă selectată poate fi schimbată numai fără acordul vânzătorului, dacă cumpărătorul a solicitat corectarea unei erori care s-a dovedit a fi ireparabilă. În cazul în care cumpărătorul nu își exercită în timp dreptul, drept rezultat dintr-o încălcare semnificativă a contractului, acesta are dreptul la aceleași drepturi ca și în cazul unei încălcări minore a contractului.
5. În cazul în care repararea sau înlocuirea mărfurilor nu este posibilă, cumpărătorul poate solicita rambursarea integrală a prețului de achiziție la retragerea din contract.
6. În cazul în care vânzătorul dovedește că cumpărătorul a știut despre defectul mărfurilor înainte de a-l primi, sau că l-a cauzat el însuși, vânzătorul nu este obligat să satisfacă solicitarea cumpărătorului.
7. Clientul nu se poate depune plângere în legătură cu bunurile oferite la preț redus în raport cu defectul care stă la baza reducerii prețului.
8. Vânzătorul este obligat sa primească reclamația în oricare dintre unitățile unde poate fi primită reclamația, sau eventual la sediul social sau ka un alt sediu al societății. Vânzătorul este obligat să confirme în scris cumpărătorului, când și-a folosit dreptul de a depune o reclamație, care este conținutul reclamației și ce metodă de tratare a reclamației preferă cumpărătorul; și un certificat cu data și modalitatea de soluționare a plângerii, inclusiv un certificat de finalizare a reparației și data acesteia, sau o justificare scrisă pentru respingerea plângerii.
9. Vânzătorul sau angajatul însărcinat de acesta trebuie să se pronunțe asupra reclamației imediat, în cazuri mai complicate în cel mult trei zile lucrătoare. Perioada de timp necesară pentru evaluarea profesională a defectului - adecvată naturii bunurilor sau serviciilor - nu este inclusă în termenul în cauză. În cazul în care vânzătorul și cumpărătorul nu convin asupra unui termen mai mare, procedura de tratare a reclamației, inclusiv eliminarea erorii, trebuie încheiată imediat, dar nu mai târziu de 30 de zile de la depunerea reclamației. Expirarea inutilă a perioadei menționate este considerată o încălcare gravă a contractului, iar clientul are dreptul de a se retrage din contract. Momentul în care reclamația (din cauza defectuoasă a performanței) este validată, este momentul în care vânzătorul primește bunul reclamat.
10. 10. Vânzătorul informează clientul în scris despre rezultatul procesării reclamației.
11. Clientul nu are drepturi care decurg din executarea defectuoasă, dacă clientul cunoștea că bunurile erau defecte, înainte de a le primi sau dacă defectul a fost cauzat de clientul însuși.
12. 12. În cazul unei reclamații legitime, clientul are dreptul la rambursarea costurilor poștale necesare (ocazionate în legătură cu depunerea reclamației). Cumpărătorul poate exercita acest drept împotriva vânzătorului în termen de o lună, de la expirarea perioadei de garanție, în caz contrar instanța nu este obligată să o judece.
13. 13. Clientul poate alege modul în care își depune reclamația.
14. 14. Drepturile și obligațiile părților contractante referitoare la executarea defectuoasă sunt definite în Codul civil în articolele 1914-1925, 2099-2117 și 2161-2174 și leges 634/1992 privind protectia consumatorului. reglementate de lege.
15. 15. În legătură cu responsabilitatea vânzătorului, drepturile și obligațiile suplimentare ale părților sunt reglementate de Regulile de tratare a reclamațiilor vânzătorului.
VIII. Livrare
(1) Părțile contractante își pot trimite întreaga corespondență scrisă sub formă de corespondență electronică.
2. Cumpărătorul este obligat să trimită corespondență adresată vânzătorului la adresa de e-mail specificată în acești Termeni și Condiții Generale. Vânzătorul este obligat să livreze corespondența adresată cumpărătorului la adresa de e-mail specificată în contul de client sau în comandă al cumpărătorului.
IX. Date personale
1. Toate informațiile indicate de cumpărător în timpul cooperării cu vânzătorul sunt confidențiale și le tratăm ca fiind confidențiale. În cazul în care cumpărătorul nu își dă acordul scris vânzătorului, vânzătorul nu va folosi datele cumpărătorului în alt mod, decât numai pentru îndeplinirea contractului, cu excepția adresei de e-mail, la care poate trimite informații comerciale, întrucât această procedură este permisă prin lege - cu excepția cazului în care acesta a fost interzis în mod expres. Aceste informații comerciale se pot aplica doar produselor similare sau conexe și vă puteți dezabona de la ele oricând într-un mod simplu (prin trimiterea unei scrisori, e-mail sau făcând clic pe linkul din informațiile despre afaceri). În acest scop, adresa de e-mail va fi păstrată timp de 3 ani de la încheierea ultimului contract între părți.
2. Informații mai detaliate despre protecția datelor cu caracter personal și drepturile dumneavoastră pot fi găsite în Politica de protecție a datelor.
IX. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor
1. Autoritatea Cehă de Supraveghere a Comerțului este autorizată să soluționeze litigiile cu consumatorii în afara instanței, adresa organizației este: Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, numărul KSH: 000 20 869, adresa de internet: https://adr. coi.cz/cs . Platforma situată la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi utilizată pentru soluționarea online a litigiilor care decurg din Contractul de vânzare între vânzător și cumpărător.
2. Filiala cehă a Centrului European al Consumatorului (sediul central: Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, site-ul web: http://www.evropskyspotrebitel.cz) privind soluționarea online a litigiilor de consum ale Parlamentului European și Consiliului și Regulamentul 2006/2004/CE și adresa de contact conform Regulamentului 524/2013/UE din 21 mai 2013 de modificare a Directivei 2009/22/CE (regulament privind soluționarea online a litigiilor consumatorilor).
3. Vânzătorul are dreptul de a distribui bunurile pe baza unei licențe de afaceri. Controlul activității antreprenoriale se realizează de către biroul de antreprenoriat competent la nivel local. 634/1992 Tt. privind protecția consumatorului, printre altele, într-o măsură limitată. de asemenea, verifică respectarea legii.
X. Dispoziții finale
1. Legea care guvernează orice acord între vânzător și cumpărător este legea Republicii Cehe. În cazul în care raportul juridic stabilit prin contractul de vânzare-cumpărare conține un element internațional, părțile declară că legea care guvernează relația lor este legea Republicii Cehe. Acest lucru nu afectează drepturile utilizatorului care decurg din prevederile legale generale obligatorii.
2. Vânzătorul nu este supus nici uneia dintre prevederile § 1826 (1) din Codul civil. Codul de conduită conform prevederilor lit. e) nu este obligatoriu pentru client.
3. Drepturile de autor legate de site-ul vânzătorului, în special conținutul acestuia - inclusiv aspectul paginii, fotografii, filme, grafică, mărci comerciale, logo-uri și alte conținuturi și elemente - aparțin vânzătorului. Este interzisă copierea, modificarea sau utilizarea în alt mod a site-ului sau a oricărei părți a acestuia, fără acordul vânzătorului.
4. Vânzătorul nu este responsabil pentru erorile cauzate de intervenția unor terți în magazinul online, sau de utilizarea necorespunzătoare a magazinului online. Atunci când folosește magazinul online, clientul nu poate aplica proceduri care pot avea un impact negativ asupra funcționării magazinului online și nu poate desfășura nicio activitate care i-ar permite lui sau altor terți să influențeze sau să utilizeze neautorizat software-ul sau alte componente a magazinului online, sau utilizarea magazinului online sau a anumitor părți ale acestuia, sau a software-ului acestuia, contrar scopului sau scopului inițial.
5. Cumpărătorul își asumă prin prezenta riscurile legate de schimbarea circumstanțelor conform § 1765 (2) din Codul civil.
6. Contractul de vânzare-cumpărare, care include și Termenii și Condițiile Generale, este arhivat electronic de către vânzător și nu este accesibil.
7. Textul Termenilor si Conditiilor Generale poate fi modificat si completat de catre vânzător. Această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile părților, create la momentul redactării anterioare a Termenilor și Condițiilor Generale.
8. Formularul de retragere din contractul de vânzare-cumpărare, formează o anexă la Termenii și Condițiile Generale.
Data intrării în vigoare al Termenilor și Condițiilor Generale este 30.11.2022.